Comunicat de condol de la Xarxa Vives d’Universitats pels fets ocorreguts a l’Institut Joan Fuster de Barcelona

El Consell General de la Xarxa Vives, integrat pels rectors de les 21 universitats de Catalunya, País Valencià, Illes Balears, Catalunya del Nord, Andorra i Sardenya, reunits a 20 d’abril a Girona en sessió ordinària:

rectorado-thumb.png

1. Ratifica la seua condemna i el seu rebuig de la violència, que avui ha fet de l’IES Joan Fuster de Barcelona el seu objectiu.

2. Expressa la seua solidaritat amb les víctimes d’aquests fets i el seu suport a la comunitat educativa del centre.

3. Referma el compromís de les universitats a favor de la pau i de la no violència, certificat el 3 de maig de 2001 en l’acte “Les universitats per una cultura de pau”.