Jornada “Contribució sociocultural de les universitats públiques valencianes”

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària i l’Oficina de Cultura, Extensió Universitària i Promoció Lingüística de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx participarà demà dijous, 10 de març, en la I Jornada “Contribució Sociocultural de les Universitats Públiques Valencianes”, en la que participaran igualment els equips humans de les 5 universitats públiques valencianes. Aquesta Jornada es durà a terme a partir de les 10:30 hores, a la sala La Nau de la Universitat de València.

09-03-16-jornada contribució social

La Jornada té la finalitat d’intercanviar experiències, destacar cadascuna de les activitats culturals i d’extensió universitària i coordinar projectes comuns a totes les universitats i que l’administració autonòmica conega el conjunt i volum d’activitats que aquestes són capaces de dur a terme. Es proposaran aleshores polítiques de reconeixement i reforç de la divulgació i transmissió a la societat del coneixement científic i de la creació cultural.

El format elegit per a abordar aquests temes es farà a través de grups tècnics de treball per àrees: àrea d’exposicions i patrimoni, àrea de música, àrea de teatre i arts escèniques i àrea de debats, conferències i jornades. Així mateix, hi haurà una  taula redona de vicerectors i vicerectores de cultura, amb una intervenció en què presentaran les línies fonamentals de la tasca de cultura a cada universitat.