II Concurs escolar valencià de Scrabble

Campus, Elche, Estudiantes, Fuente, Noticia

23 febrero 2017

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat el II Campionat escolar valencià de Scrabble. El concurs tindrà lloc demà divendres, 24 de febrer, a partir de les 9:30 hores, a l’edifici Innova del campus d’Elx de la UMH. En la organització del II Campionat, també, han participat El Tempir, el Tio Tonico, Scrabble Escolar, la Federació Internacional de Scrabble en Català i l’Ajuntament d’Elx.

Captura

El campionat reunirà escolars procedents de diverses escoles i instituts que demostraran els seus coneixements sobre vocabulari en valencià. Aquest acte, també, servirà perquè els participants es familiaritzen amb l’ús del diccionari dins un context recreatiu i desenvolupen la correcta escriptura en valencià. A més, l’alumnat podrà consolidar les seues habilitats socials, desplegar estratègies grupals i, sobretot, l’esperit sà de la competència. Les parelles guanyadores rebran medalles que acreditaran l’èxit obtingut i tots els xiquets participants obtindran un diploma.

Els centres participants són l’IES José Marhuenda del Pinós, el CEIP Joaquín Sorolla d’Alacant i els centres següents d’Elx: IES Sixto Marco, IES l’Assumpció, IES Severo Ochoa, IES Misteri d’Elx i CEIP Candalix.