Una alumna de la UMH guanya el Catorzé Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià Premi Sambori 2017

L’alumna del Curs d’Expert Universitari en Competència professional per a l’ensenyament en valencià de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx Maria Isabel Blanco Arnejo ha guanyat el Catorzè Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià Premi Sambori 2017, amb el relat “Tinc un secret per a tu”. El premi està dotat amb 1.000 euros.

10-05-17- premi sambori

El Catorzè Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià Premi Sambori 2017 està convocat per la Fundació Sambori, amb la col·laboració de les cinc universitats públiques valencianes. Aquest Concurs està adreçat als estudiants d’aquestes universitats.

El segon premi, dotat amb 750 euros, ha recaigut en la estudiant de la Universitat de València (UV) Marta Meneu-Borja amb el relat “Txa-txa-txa”, mentre que el tercer premi, de 500 euros, ha sigut per a l’alumna de la Universitat Politècnica de València (UPV) Sílvia Ferrer i Tomàs amb el relat “La casa plena”. Així mateix, el jurat ha otorgat dos accèsits, de 250 euros cadascun, a l’estudiant de la UPV David Córdoba Bou per “Declaracions d’amor hanseàtiques” i a l’alumna de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) Meritxell Micó Frau per “Un cel de colors”.

El jurat ha estat format per Matilde Baño, de la UMH; Estrella Correcher, de la UPV; Adolf Piquer, de la UJI; Ana Pla, de la UV, Isabel Marcillas, de la Universitat d’Alacant i Laura Font, de la Fundació Sambori.