Projecció de la pel·lícula Cars 3 dins del VII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

23 febrero 2018

Xiquets d’Elx i El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx, han organitzat la projecció de la pel·lícula Cars 3, dins del VII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació. L’activitat tindrà lloc demà dissabte, 24 de febrer, a les 18.30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx.

En acabar la pel·lícula, els xiquets participaran en tallers d’animació relacionats amb el contingut del film, l’època, l’argument, etc. L’assistència a aquestes activitats és totalment gratuïta però limitada a la capacitat de la sala.

Cars 3 tracta del llegendari Rayo MacQueen, que es sorprés per una nova generació de corredors ultraràpids i queda relegat de l’esport que tant estima. Per a reprendre la seua carrera, necessitarà l’ajuda d’una jove mecànica de carreres, Cruz Ramírez, que té el seu propi pla per a guanyar.

El Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació finalitzarà el 3 de març amb Tadeo Jones 2.