Projecció de la pel·lícula La pell freda al Cine Odeón d’Elx, dins del Cicle de Cinema en Valencià

Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

25 abril 2018

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula La pell freda, dins del Cicle de Cinema en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 26 d’abril, a les 19:30 hores, a la sala B del Cine Odeón d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

La pel·lícula, dirigida per Xavier Gens, ens situa en una illa perduda enmig de l’oceà, on dos homes es defensen, nit rere nit, protegits en un far, del setge d’unes estranyes criatures marines. Sotmesos a l’extrema tensió, sense entendre les raons de l’atac, s’hauran de replantejar com enfrontar-se al desconegut. Adaptació de l’exitosa obra d’Albert Sánchez Piñol.

Aquest cicle està organitzat per les cinc universitats públiques valencianes. Aquesta projecció s’ha fet possible amb la col·laboració de Cultura d’Elx, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, el Tempir d’Elx i el Cineclub Luis Buñuel.