El Cicle de Cinema Imprescindible de la UMH finalitza amb la projecció de la pel·lícula Alguien voló sobre el nido del cuco

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració del grau en Comunicació Audiovisual, ha organitzat la projecció de la pel·lícula Alguien voló sobre el nido del cuco, com a tancament del Cicle de Cinema Imprescindible. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 17 de maig, a les 12:00 hores, a la Sala de Graus de l’edifici Torreblanca del campus d’Elx. Aquest cicle constarà d’una petita presentació i un col·loqui a càrrec d’estudiantat de la titulació. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

La pel·lícula tracta de la vida de Randle McMurphy (Jack Nicholson), un home condemnat per assalt i un esperit lliure que viu contracorrent. Randle McMurphy és reclòs en un hospital psiquiàtric. La disciplina inflexible del centre accentua la seua contagiosa tendència al desordre i acabarà desencadenant una guerra entre els pacients i el personal de la clínica encapçalada amb la freda i severa infermera Ratched (Louise Fletcher). La sort de cada pacient del pavelló està en joc.

El programa, que finalitza amb aquesta projecció, es va preparar com a lloc d’aplec de persones amants del cinema, ja que ningú no pot dir-se cinèfil sense haver visionat les pel·lícules d’aquest cicle.