Projecció de la pel·lícula Formentera Lady al Cine Odeón d’Elx, dins del Cicle de Cinema en Valencià

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula Formentera Lady, dins de la programació del Cicle de Cinema en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 31 de gener, a partir de les 19:30 hores, al Cine Odeón d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

Formentera Lady, de Pau Durà, narra la història de Samuel (José Sacristán) que arriba a la Formentera hippy dels 70 i s’hi queda a viure. D’ençà de l’arribada a l’illa, s’ha guanyat la vida tocant el banjo en un bar. Un dia, rep la visita de la seua filla Anna (Nora Navas) i del seu net Marc (Sandro Ballesteros). Anna ha acceptat una oferta de treball a França que l’obliga a anar-se’n sola després d’un temps sense faena.  Malgrat el rebuig inicial, el vell hippy decideix fer-se càrrec del seu net i emprén un viatge que el farà transitar per les ombres del seu paradís acompanyat d’altres personatges singulars: Toni (Jordi Sánchez), Greta (Pepa Juan) i Joan (Ferran Rañé). Un viatge crepuscular que serà, alhora, esperançador i iniciàtic.

Aquesta projecció s’ha fet Apossible amb la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, Acció Cultural País Valencià-Casal Jaume I d’Elx, les universitats públiques valencianes, l’Ajuntament d’Elx, el Cineclub Luis Buñuel i el Cine Odeón d’Elx.