La UMH organitza el VIII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH), El Tempir i Xiquets d’Elx i l’Ajuntament d’Elx han organitzat el VIII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació. El Cicle començarà amb la pel·lícula Ballerina, que es projectarà demà dissabte, 16 de febrer, a partir de les 18:30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx de la UMH. L’entrada és gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.

En acabar la pel·lícula, els infants participaran en tallers d’animació relacionats amb el contingut del llargmetratge, l’època, l’argument, etc. Monitors amb experiència en l’animació i el treball amb xiquets conduiran aquestes activats.

La pel·lícula Ballerina tracta de Felícia, una xiqueta que viu en un orfenat. La seua passió és convertir-se en ballarina professional. Per tal d’aconseguir-ho, s’escapa a París amb l’ajuda del seu amic Víctor. Allà es farà passar per una altra persona per a aconseguir entrar com a alumna de la Grand Opera House i així lluitar per tindre la vida que desitja.

El VIII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació continuarà el 23 de febrer amb la pel·lícula El llibre secret de Kells, el 2 de març amb Els Barrufets, el poble amagat i, en últim lloc, el 9 de març amb Gru 3. El meu dolent preferit.