Pel·lícula El llibre secret de Kells al VIII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH), El Tempir, Xiquets d’Elx i l’Ajuntament d’Elx han organitzat la projecció de la pel·lícula El llibre secret de Kells, dins del VIII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació. L’activitat tindrà lloc demà dissabte, 23 de febrer, a les 18.30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx de la UMH. L’entrada és gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.

La pel·lícula El llibre secret de Kells tracta de Brendan, un jove monjo de 12 anys que viu en una remota abadia fortificada de Kells, a la Irlanda del segle IX. Amb els altres germans, ajuda a construir una muralla per a protegir l’abadia dels assalts dels víkings. Però una nova vida d’aventures es presenta davant d’ell quan coneix un famós mestre que arriba de terres estrangeres, cuidant d’un antic llibre màgic que està inacabat. Amb l’esperança d’acabar-lo, Brendan sortirà de l’abadia per primera vegada i s’internarà en el perillós bosc, habitat per tot tipus de criatures.