Projecció de la pel·lícula M’esperaràs? al Cine Odeón d’Elx, dins del Cicle de Cinema en Valencià

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula M’esperaràs?, dins de la programació del Cicle de Cinema en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 28 de febrer, a partir de les 19:30 hores, al Cine Odeón d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

M’esperaràs?, de Carles Alberola, tracta de dos amics que queden per sopar. D’una banda, hi ha Rubén, l’amfitrió, professor universitari i, d’alguna manera, un fracassat. De l’altra, Jaume, ric, triomfador i un seductor empedreït, a qui acompanya la dona (Raquel). Tots dos han buscat algú amb el propòsit que Rubén tinga una cita a cegues i deixe de queixar-se de la mala sort que sempre ha tingut amb les dones. Entre plat i plat, se succeeixen els girs i els embolics entre tots quatre: amors entrecreuats, infidelitats no confessades…, tot amanit amb un bon còctel d’acudits que fan del film un viver d’emocions i situacions divertides que engresquen els assistents a la projecció. M’esperaràs? és una adaptació de l’obra de teatre homònima amb què Carles Alberola guanyà el Palanca i Roca de Teatre als Premis Literaris Ciutat d’Alzira el 2013.

Aquesta projecció s’ha fet possible amb la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, Acció Cultural País Valencià-Casal Jaume I d’Elx, les universitats públiques valencianes, l’Ajuntament d’Elx, el Cineclub Luis Buñuel i el Cine Odeón d’Elx.