L’equip representant de la UMH guanya la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat 2017 de la Xarxa Vives d’Universitats

Campus, Elche, Fuente, Noticia

2 mayo 2017

L’IES Nou Derramador d’Ibi, el representant de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx a la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat 2017 de la Xarxa Vives d’Universitats, ha guanyat l’edició d’enguany, celebrada a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) de Barcelona. Al llarg de les tres jornades, estudiants d’ESO i Batxillerat han debatut al voltant del tema “Els animals tenen drets?”, amb postures a favor i en contra, determinades a l’atzar.

02-05-17- lliga de debat

L’equip representant de la UMH, integrat per Carla Pardo, Elena López, Isabel Matilde Verdú, Pablo Mira, José Berenguer i Pau Calabuig, ha guanyat l’IES Ernest Lluch de Barcelona que representa a la UPF, format per Barend Ruesink, Pere Patón, Ana Cristina Al Bitar, Hans Huang, Raúl López i Imma Morente. L’equip de la UMH ha defensat la postura en contra dels drets dels animals a la final de la Lliga, que ha determinat l’equip campió de la competició.

A la final han participat un total de 14 centres de la regió Vives: Reial Monestir de Santa Isabel (Barcelona), IES Pare Vitòria (Alcoi), Col·legi Sant Ermengol (Andorra la Vella), Escola Sant Gervasi (Mollet del Vallès), Hamelin-Laie International School (Montgat), IES Alexandre Deulofeu (Figueres), IES Cabanes (Cabanes), Col·legi El Carme (Lleida), IES Nou Derramador (Ibi), INS Ernest Lluch (Barcelona), Carmelites (Tarragona), IES Sivera Font (Canals), Parroquial Sant Josep (Tavernes de la Valldigna) i Vedruna Escorial Vic (Vic).

Més informació: http://www.vives.org/2017/04/29/lequip-de-lies-nou-derramador-guanya-la-lliga-de-debat-de-secundaria-i-batxillerat-2017/