Les universitats públiques valencianes signen un conveni amb la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació

Campus, Elche, Fuente, Noticia

11 julio 2017

Els cinc rectors de las universitats públiques valencianes, entre els quals es troba el rector de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, Jesús Pastor, han signat aquest matí un conveni marc de col·laboració amb el president de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC), Enrique Soriano. Aquest conveni, formalitzat al Centre Cultural La Nau de la Universitat de València, és el primer que subscriu la Corporació.

ppal

Les sis entitats tenen objectius i interessos comuns acadèmics, científics, culturals, socials i esportius. També, tenen com a finalitat la promoció de l’audiovisual valencià i la difusió de la investigació a les universitats. A més a més, atés que les sis entitats es troben en un mateix àmbit social, cultural i econòmic, l’establiment de programes de col·laboració permet obtenir millores en els serveis que presten a la societat.

El conveni implicarà la cooperació en programes de formació i reciclatge de professionals membres de la CVMC i de les universitats, l’assessorament mutu en qüestions relacionades amb l’activitat de la Corporació i les universitats, l’organització i execució d’activitats comuns com seminaris, cursos, jornades i congressos, així com l’intercanvi de personal per temps limitat. Així mateix, implicarà la cooperació en programes de formació d’estudiants, la col·laboració en activitats de producció i difusió de programes o la promoció conjunta de la ciència i el coneixement, entre altres temes.