La UMH, entre les 125 millors universitats d’Europa per la seua excel·lència docent

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx se situa entre els llocs 101 i 125 en la classificació de les millors universitats europees en matèria d’excel·lència docent, segons el rànquing europeu d’ensenyament 2018, elaborat per Times Higher Education (THE).

En l’àmbit nacional, la UMH ocupa la denovena posició i se situa la tercera en l’àmbit autonòmic, només superada per la Universitat Politècnica de València (UPV) i la Universitat de València (UV), que ocupen el tram 76-100 de la llista.

El rànquing europeu d’ensenyament és un estudi pioner de Times Higher Education, centrat en entorns d’ensenyament superior i que mesura els resultats dels estudiants, la diversitat de l’entorn de les institucions i els recursos que les universitats tenen per a ensenyar de manera efectiva.

Aquesta classificació de 2018 es basa en els resultats de THE European Student Survey, una enquesta en la qual participen 30.000 estudiants universitaris i en la qual s’inclouen preguntes sobre si l’ensenyament dona suport al pensament crític, si les classes estimulen i inspiren l’alumnat i si els estudiants tenen l’oportunitat d’interactuar amb el personal, entre altres.

La classificació es pot consultar ací:

Destacats