Resultats de la convocatòria de juliol de las Proves d’Accés a la Universitat

Noticia, Portada UMH

20 de juliol 2020

Segons les dades aportades des del Vicerectorat d’Estudiants i Coordinació de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, un 97,6% dels alumnes presentats a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) en el districte de la UMH han obtingut la qualificació d’apte en la convocatòria de juliol de 2020. El percentatge d’aprovats és lleugerament superior al registrat el curs passat (97,0%).

Pie de foto: imagen de la convocatoria de julio de las PAU de este año. Fuente: UMH.

Un total de 4.202 alumnes es van presentar a les Proves en la convocatòria ordinària de juliol i, d’aquests, 3.880 es van presentar a la fase obligatòria, mentre que 340 ho van fer únicament a la fase voluntària. Respecte als alumnes que s’han presentat a la fase obligatòria de les PAU en aquesta convocatòria, un total de 3.787 han obtingut la qualificació d’apte (97,6%) i 93 la de no apte (2,4%). Per sexes, el percentatge d’aptes entre homes (97,8%) és pràcticament idèntic al de dones (97,5%).

La nota mitjana de la fase obligatòria de les PAU dels alumnes presentats en la UMH ha sigut de 6,86, lleugerament superior a l’obtinguda en la mateixa convocatòria de l’any anterior (6,45) i 0,20 punts per damunt de la mitjana en la Comunitat Valenciana (6,66). D’altra banda, la nota d’accés a la Universitat, obtinguda en considerar un 60% de la nota mitjana de Batxillerat i un 40% de la nota de la fase obligatòria de les PAU, assoleix un valor mitjà de 7,42 per als alumnes presentats en el districte de la UMH, lleugerament superior a la mitjana del conjunt d’alumnes presentats a les PAU en la Comunitat Valenciana (7,34).

Els deu centres de Secundària que han obtingut la nota mitjana més alta en la fase obligatòria de les Proves d’Accés a la Universitat són: Newton College d’Elx (8,08); Col·legi Almedia de Callosa d’en Sarrià (8,06); IES de Rafal (8,03); Col·legi La Puríssima de Torrevella (7,89); Col·legi Diocesà Santo Domingo d’Oriola (7,85); IES Tirant lo Blanc d’Elx (7,83); Col·legi Lope de Vega de Benidorm (7,83); IES Victoria Kent d’Elx (7,80); IES Sorts de la Mar de Dénia (7,79); i IES Santiago Grisolía de Callosa de Segura (7,79).

Els alumnes que desitgen sol·licitar la revisió de les seues qualificacions podran fer-ho a través del seu accés identificat en la pàgina web www.umh.es  (en l’apartat “Proves d’Accés a la Universitat”), abans del pròxim dimarts, 21 de juliol, a les 14.00 hores.

El període de preinscripció, per als alumnes que s’han presentat la les PAU en la convocatòria de juliol roman obert fins al 22 de juliol. Els alumnes podran presentar les seues sol·licituds, mitjançant l’assistent telemàtic de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital.

Des de les 14.00 hores, els resultats de les PAU estan disponibles en l’enllaç: https://appweb.edu.gva.es/paseu/login.sec.

Destacats