Oferta de Cursos d’Hivern

Noticia, Portada UMH

18 de novembre 2020

Periodisme musical, Introducció a la nanobiotecnologia, o Tècniques d’autocontrol, gestió d’estrés, relaxació, concentració i vitalitat són alguns dels 55 Cursos d’Hivern que ofereix la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx. Els cursos s’impartiran entre desembre i maig de 2021 i, a causa de la COVID-19, la majoria es desenvoluparan en modalitat en línia, encara que en cas que siga necessari, els presencials s’adaptaran, també, al format virtual.

Els Cursos d’Hivern de la UMH, com en cada edició, s’articulen com un fòrum d’aprenentatge i debat complementari, com una activitat de trobada entre la comunitat universitària i la societat. La seua temàtica i els continguts són complementaris a les disciplines universitàries i ofereixen perspectives que, en general, no s’aborden en altres formats de l’oferta acadèmica. La programació contempla, a més, les necessitats formatives de diferents institucions i organitzacions del sector públic, del sector privat i de la societat civil que componen el teixit social en el qual s’integra la UMH.

En aquesta edició, destaca un paquet de cursos finançats que tindran taxes gratuïtes i que són possibles gràcies a la col·laboració dels ajuntaments d’Almoradí, Crevillent, Benissa, Elx, Pego, Petrer, Teulada i Torrevella, així com gràcies a la Unitat d’Igualtat de la UMH, dependent del Vicerectorat d’Inclusió, Sostenibilitat i Esports. Aquesta última col·laboració respon a la voluntat de la Universitat de seguir amb l’aposta per la formació i sensibilització en l’àmbit de la igualtat i la diversitat.

Els Cursos d’Hivern tenen una duració de 25 hores, excepte els de teatre, que tindran 12 hores. En els cursos en línia la taxa de matrícula serà de 35 euros, mentre que per a la modalitat presencial el preu de matrícula estarà entre 55 i 110 euros. Els cursos s’acreditaran amb un certificat expedit per la UMH, que s’emetrà en format electrònic i inclourà el programa i les competències desenvolupades amb la seua participació. Així mateix, poden ser reconeguts per a l’estudiantat com a crèdits ECTS.

L’oferta de Cursos d’Hivern 2020/2021 i la matriculació es pot consultar en l’enllaç: https://cultura.umh.es/cursosdhivern/.

Destacats