Programació dels Cursos d’Hivern 2021/2022

Noticia, Portada UMH

30 de novembre 2021

‘Big Data per a tots’, ‘Seguretat alimentària: Norma Global GAP’, ‘Eines pedagògiques: el conte en valencià’, ‘Igualtat de gènere’ o ‘Diversitat’ són algunes de les temàtiques oferides en aquesta nova edició de Cursos d’Hivern que ha organitzat el Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx. La programació es desenvoluparà entre desembre de 2021 i maig de 2022, amb un total de 42 cursos, dels quals tretze s’impartiran en format presencial als campus d’Elx, Sant Joan d’Alacant i Orihuela-Desamparados, i vint-i-nou s’impartiran en format en línia a través del seu campus virtual.

Els Cursos d’Hivern de la UMH s’articulen com un fòrum d’aprenentatge i debat amb temàtica i continguts complementaris a les disciplines universitàries. Ofereixen perspectives que, en general, no s’aborden en altres formats de l’oferta acadèmica i que facilitaran a l’estudiantat el desenvolupament de competències diferents a les desenvolupades en la seua formació reglada. L’oferta preveu, a més, les necessitats formatives de diferents institucions i organitzacions del sector públic, del privat i de la societat civil que componen el teixit social en el qual s’integra la UMH.

En aquesta edició, cal destacar d’entre la programació alguns cursos que, gràcies a la iniciativa de l’Oficina de Llengües, la Unitat d’Igualtat, la Unitat de Diversitat i la Càtedra del Calçat Sant Crispí, així com a la col·laboració dels ajuntaments de Torrevieja i Pilar de la Horadada tindran taxes gratuïtes o reduïdes i que respon a la voluntat de la UMH de continuar amb l’aposta per la formació i sensibilització en l’àmbit de l’aprenentatge del valencià, la igualtat i la diversitat, així com de posar en valor temes estratègics, vinculats amb les seues càtedres institucionals.

Totes les persones interessades podran formalitzar la matrícula fins a cobrir les places en el web https://cultura.umh.es/es/cursosdhivern/.

Destacats