Obert el termini d’inscripció per als programes gratuïts d’anglés i valencià IRIS UMH i LLUMH

Per tercer any consecutiu, el Laboratori d’Idiomes de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha posat en marxa IRIS UMH, un programa gratuït i semipresencial per a l’aprenentatge de l’anglés. A més, enguany, com a novetat, s’ha programat un programa semblant per a la llengua valenciana: LLUMH. Ambdós programes estan oberts a estudiants de Grau, Doctorat i Màster, així com al personal docent i investigador (PDI), personal investigador (PI), al personal d’administració i serveis (PAS), a la comunitat Alumni UMH i a treballadors d’empreses del Parc Científic de la UMH. Tant les plataformes d’IRIS UMH i LLUMH com les classes presencials estaran disponibles a partir del 2 d’octubre.

El programa IRIS UMH consta de cinc cursos: A2, B1.1, B1.2, B2.1 i B2.2. Per la seua banda, LLUMH comptarà amb quatre cursos que comprenen tots els nivells oficials de la llengua valenciana: LLUMH B1, LLUMH B2, LLUMH C1 i LLUMH C2. L’objectiu és que els alumnes adquirisquen una major formació en llengua anglesa i valenciana i incrementen les seues possibilitats d’ocupabilitat gràcies als seus coneixements d’idiomes.

Ambdós programes consten de formació online i presencial. La part online es realitzarà a través d’una plataforma on els alumnes podran aprendre i practicar totes les destreses de l’idioma i nivell seleccionat. Les classes presencials, per la seua banda, tindran lloc una vegada a la setmana, durant una hora i s’impartiran als quatre campus de la UMH: Elx, Sant Joan d’Alacant, Oriola i Altea. A més, els alumnes d’IRIS UMH i LLUMH podran assistir a sessions setmanals de reforç Use of English i Valencià a l’ús, respectivament. Es tracta de classes presencials i gratuïtes, d’una hora de duració, en les que els inscrits podran resoldre dubtes sobre continguts, exercicis pràctics, etc.

Les inscripcions en ambdós programes podran realitzar-se a través d’una de les vies següents: un test de nivell en l’idioma triat o un certificat oficial d’anglés o valencià, segons el cas. Una vegada realitzat el test de nivell, els alumnes rebran un correu amb el seu curs assignat. D’altra banda, aquells que compten amb un títol oficial podran matricular-se enviant-lo per correu electrònic a o , segons l’idioma en què desitgen matricular-se. A més, hauran d’aportar les seues dades personals (nom, DNI, data de naixement, domicili, telèfon i correu electrònic) i indicar a quin col·lectiu de la UMH pertanyen (Grau, Doctorat, Màster, PDI, PI, PAS, Alumni UMH o empresa del Parc Científic de la UMH).

Aquells que desitgen certificar el seu nivell d’anglés podran fer-ho a través del Laboratori d’Idiomes UMH, ja que és Centre Examinador Oficial de Cambridge English o a través de la UMH, Centre Examinador Oficial de l’Associació de Centres de Llengües en l’Ensenyança Superior (ACLES). Així mateix, els interessats a certificar el seu nivell de valencià podran realitzar-ho o bé a través de la UMH, que és Centre Examinador Oficial de la Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA), o bé a través de la Junta Qualificadora de Coneixements en Valencià (JQCV).

Tota la informació sobre aquestos programes, així com els mètodes de matriculació estan disponibles en la web www.idiomasumh.es

Destacats