La UMH impartirà 24 assignatures en anglés el pròxim curs acadèmic

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx impartirà durant el pròxim curs 2013/2014 un total de 24 assignatures en anglés en 16 titulacions oficials. Amb esta mesura, la UMH vol ajudar els estudiants de Grau i Màster a preparar-se per a la realització d’estades formatives en universitats estrangeres i facilitar a estudiants d’altres països la seua formació en la UMH.

Les titulacions en què s’impartiran assignatures en anglés el pròxim curs acadèmic són: Ciències Ambientals, Periodisme, Farmàcia, Enginyeria de Telecomunicacions, Ciències Actuarials i Financeres, Investigació i Tècniques de Mercat, Enginyeria Tècnica Industrial, Enginyeria de Tecnologies de Telecomunicació, Enginyeria Electrònica i Automàtica Industrial, Ciències i Tècniques Estadístiques, Màster en Enginyeria de Telecomunicació, Màster en Investigació, Tecnologia i Control dels Aliments, Màster en Agroecología, Desenrotllament Rural i Agroturisme, Màster en Gestió i disseny de projectes i instal·lacions i Màster en investigació en Tecnologies Industrials i de Telecomunicació.

La realització del “Programa de mesures d’impuls i reconeixement a l’activitat docent realitzada en llengua anglesa pel professorat de la UMH”, pel qual es reconeix la docència en anglés del professorat de la UMH, ha permés ampliar l’oferta d’assignatures optatives impartides en anglés. Esta mesura es reforça amb les ajudes que s’inclouen en les Convocatòries de Projectes d’Innovació Docent, que anualment convoca la Universitat amb la finalitat de publicar material docent en anglés en l’Open Course Ware de la UMH.

Destacats