Els llibres de les universitats de la Xarxa Vives es queden a Frankfurt

Les universitats de la Xarxa Vives, entre les quals es troba la Universitat Miguel Hernández, han donat les publicacions exposades a la Fira del Llibre de Frankfurt 2007 a l’Institut de Llengües i Literatura Romàniques de la Universitat de Frankfurt, a petició d’aquesta institució. Amb aquesta donació de més d’una quarantena de llibres, la Xarxa comença una relació de col¿laboració amb la universitat alemanya.

Les 20 universitats de la Xarxa Vives han mostrat les seues millors edicions a l’estand de la cultura catalana, que durant 5 dies ha estat la convidada d’honor de la fira editorial més important del món i que ahir diumenge es va cloure amb un notable èxit d’activitats i visitants. La Xarxa Vives va oferir també als visitants i professionals de la Fira un ample catàleg de publicacions universitàries editat íntegrament en anglés i una guia dels serveis de relacions internacionals de les universitats membres.

La Xarxa Vives és l’associació d’universitats que potencia les relacions entre les institucions universitàries de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord i Andorra i també d’altres territoris amb vincles geogràfics, històrics, culturals i lingüístics comuns, per tal de crear un espai universitari que permeta coordinar la docència, la recerca i les activitats culturals i potenciar la utilització i la normalització de la llengua pròpia.

Elx, 16 d’octubre de 2007