La UMH acull a la XIII Mostra de Teatre Universitari

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx acull la XIII Mostra de Teatre Universitari, que es celebrarà entre el pròxim dilluns 14 d’abril de 2008 i el divendres 18. La tretzena edició de la Mostra es desenvoluparà al Campus d’Altea, així com a les poblacions de Benidorm, La Nucía, Alfàs del Pi i la mateixa localitat d’Altea, amb la participació de grups teatrals de 13 universitats de l’àmbit de la Xarxa Vives d’Universitats. El programa inclou sessions matinals, de vesprada i també nocturnes.
Els grups participants provenen de les universitats Abat Oliba CEU, Alacant, Autònoma de Barcelona, Illes Balears, Barcelona, Internacional de Catalunya, Jaume I, Lleida, Miguel Hernández, Politècnica de Catalunya, Pompeu Fabra, València i Vic.
La XIII Mostra de Teatre Universitari és una oportunitat única per connectar amb la creativitat emergent de les aules de teatre universitàries. El potencial creatiu sorgit dels muntatges teatrals universitaris està a mig camí entre el rigor de les companyies professionals i la frescor del teatre amateur. El teatre universitari investiga, transforma, veu, catalitza i proposa una manera de fer teatre que proporciona un segell especial a cada espectacle.

Elx, 8 d’abril de 2008