La UMH acull la Trobada de síndics i defensors universitaris de la Xarxa Vives

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx acollirà demà divendres, 9 de juliol, a les 10:00 hores, a la Sala del Consell de Govern de l’edifici de Rectorat i Consell Social de la UMH, la Trobada anual de síndics i defensors universitaris de la Xarxa Vives, que per primera vegada s’emmarca en les jornades universitàries del Fòrum Vives. El rector de la UMH, Jesús Rodríguez Marín, i el president de la Xarxa i rector de la Universitat de Lleida, Joan Viñas, participaran a la sessió juntament amb els síndics de la Comunitat Valenciana, José Cholbi, i de Catalunya, Rafael Ribó. També, hi assistiran el president del Consell Social de la UMH, Francisco Borja, i el defensor universitari de la UMH, Jorge Mataix.
Síndics i personal de les oficines de Sindicatura de 15 universitats de la Xarxa Vives participaran a la trobada, que té com a objectiu servir com a espai de reflexió sobre els problemes i reptes comuns de la seua tasca quotidiana.
Posteriorment, a les 13:30 hores, tindrà lloc la cloenda de l’encontre i la signatura d’un conveni de col¿laboració entre les universitats valencianes i la Sindicatura de Greuges de la Comunitat Valenciana. A la signatura hi assistiran el rector de la UMH, Jesús Rodríguez Marín, el rector de la Universitat d’Alacant, Ignacio Jiménez Raneda, el vicerector de Cultura, Comunicació i Imatge Institucional de la Universitat Politècnica de València, Joan Bta. Peiró, el vicerector de Prospectiva, Dinamització i Relacions Institucionals de la Universitat Jaume I, Juan Luis Gómez, el síndic de greuges de la Universitat de València, Enrique Gómez, el síndic de greuges de la Comunitat Valenciana, José Cholbi, el síndic de greuges de Catalunya, Rafael Ribó, i el defensor universitari de la UMH, Jorge Mataix.

Elx, 8 de juliol de 2010