(Valencià) La UMH inaugura l’exposició de poesia experimental “Nosaltres els fusterians”

Campus, Cultura, Elche, Exposiciones, Fuente, Noticia

13 noviembre 2012

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat l’exposició de poesia experimental “Nosaltres els fusterians”, en homenatge al 50é aniversari de l’assaig “Nosaltres els valencians” de Joan Fuster. La mostra s’inaugurarà el proper 15 de novembre, a les 12:00 hores, a la Sala d’Exposicions de l’edifici Rectorat i Consell Social del campus d’Elx.

L’exposició ha comptat amb la col.laboració de 46 artistes i es podrà visitar a la Sala d’Exposicions de l’Edifici Rectorat del Campus d’Elx fins el 10 de gener de 2013, en horari de 9:00 a 21:00 hores de dilluns a divendres i els dissabtes de 9:00 a 13:00 hores.