(Valencià) La UMH organitza l’exposició fotogràfica “De-talls, al voltant de la palmera»

Campus, Cultura, Elche, Exposiciones, Fuente, Noticia

13 noviembre 2012

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx organitza l’exposició fotogràfica “De-talls, al voltant de la palmera” de Paco Cascales per a commemorar el 12è aniversari de la declaració de Patrimoni de la Humanitat del Palmerar d’Elx. La mostra s’inaugurarà demà dijous, 15 de novembre, a les 19:30 hores, en l’Espai Cultural Obert (ECO) de l’edifici Altabix, ubicat al campus d’Elx. L’exposició es podrà visitar des del 15 de novembre fins el 3 de desembre en un horari de dilluns a divendres de 9:00 a 21:00 hores i dissabtes de 9:00 a 13:00 hores.

La combinació de la fotografia i els objectius macro han permés a Paco Cascales triar i engrandir detalls de les palmeres perquè dilatem el coneixement, artístic també, que tenim d’elles. “Tot està en el Patrimoni, que hem de preservar”, diu l’autor.

Paco Cascales, amb aquesta mostra fotogràfica, fa homenatge als horts de palmeres, al Patrimoni tot; al mateix temps, però, vol advertir dels perills de conservació, per això proposa que aturem la mirada. Les fotografies que exposa magnifiquen el detall, allò que roman ocult per la gran escala amb la que mirem a diari.