El professor de la UMH Josep Sou exposa la mostra “Parlen els objectes” a Benidorm

El professor de Pintura Urbana de la Facultat de Belles Arts de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx Josep Sou inaugura una mostra personal de Poètica Objectual, titulada “Parlen els objectes”. La mostra s`ha inaugurat este matí a la Sala Mercat de Benidorm i podrà ser visitada fins el 17 de febrer.

L’exposició s’inscriu en l’experimentació poètica referida als objectes, que capturats de la seua vida quotidiana, i traslladats al bell mig d’una sala d’art, cobren una altra dimensió, l’artística, tot reclamant del públic receptor de les propostes un grau important de complicitat. L’humor i la ironia són els components bàsics pera endinsar-se en aquesta nova aventura experimental de l’autor.