El “II Cicle de cinema infantil en valencià” de la UMH finalitza amb la projecció de “Madagascar 2”

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

22 marzo 2013

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha col·laborat amb Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua ‘El Tempir d’Elx’ per a la realització del “II Cicle de cinema infantil en valencià”. La programació del cicle finalitzarà aquest dissabte, 23 de març, a les 18:00 hores, amb la projecció de “Madagascar 2” i tindrà lloc a la Nau de la Innovació de l’edifici Quorum V, ubicat al campus d’Elx. L’assistència a aquesta activitat serà totalment gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.

Aquest projecte d’oci i cultura va adreçat als alumnes de Primària i té com a objectiu fer que els infants puguen gaudir unes vesprades de dissabte diferents i molt divertides a través del cinema i tallers d’animació. Així, durant els quatre caps de setmana de març, s’han projectat pel·lícules cada dissabte i, en acabar, els assistents participaren en tallers d’animació relacionats amb el contingut del film, l’època, l’argument, etc.