Exposició “El temps i l’espai de Joan Roís de Corella” al campus d’Elx

Campus, Cultura, Elche, Exposiciones, Fuente, Noticia

26 septiembre 2014

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració del Tempir d’Elx i l’Acadèmia Valenciana de la Llengua (AVL), han organitzat l’exposició “El temps i l’espai de Joan Roís de Corella”. La mostra es podrà visitar des del 29 de setembre fins el 8 d’octubre a l’Espai Cultural Obert de l’edifici Altabix del campus d’Elx. La entrada és gratuïta i l’horari de visita serà de 9:00 a 21:00 hores (excepte divendres a la vesprada).

C

La mostra, recomanada per a 2n cicle d’ESO i BAT, s’organitza per obtenir una visió exhaustiva de la vida, la trajectòria i l’obra d’aquest cavaller, teòleg i escriptor.

Per concertar una visita, telefonar al 644 02 34 93 o enviar un correu electrònic a .