Projecció de la pel·lícula “Dos a la carta”, dins de la programació de “Cinema en Valencià”

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

13 mayo 2015

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració de Cultura d’Elx, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, el Tempir d’Elx i el Cineclub Luis Buñuel, ha organitzat la projecció de la pel·lícula “Dos a la carta”, de Robert Bellsolà. L’activitat es troba dins de la programació de “Cinema en Valencià”, que han organitzat les 5 universitats valencianes. La pel·lícula es projectarà demà dijous, 14 de maig, a partir de les 19:30 hores, a la Sala B del Cinema Odeon d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

06-05-15-cinemavalenciaLa pel·lícula tracta la vida d’Óscar, un broker que viu per damunt de les seues possibilitats. Molt a prop seu hi viu Dani, un innocent i despistat pagès basc. Els dos homes descobreixen que són germans i es veuen obligats a compartir Can Pitu, un idíl·lic restaurant perdut al bell mig de l’Empordà.