Grups de rock, punk, ska i folk participen en la X Mostra de Música en Valencià

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

3 marzo 2016

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la X Mostra de Música en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà divendres, 4 de març, a les 21:30 hores, a l’edifici Innova del campus d’Elx. En aquesta edició participen grups de gran varietat musical tals com “Desfici” (punk, rock i folk), “Traficants De Sucre” (ska-rock) i “Entreparèntesi” (drum & bass i breakbeat).

03-03-16-X MOSTRA MÚSICA EN VALENCIÀ

La X Mostra de Música en Valencià proposa un esdeveniment que combina dos ambients: l’energia i complicitat de la gent que es troba dins la sala i el chillout dels voltants de l’entrada i l’aparcament de l’edifici Innova. Tot plegat es presenta amb la tríada festa musical, simpatia i llengua a compartir.

A la pasada edició hi van pasar grups com Mugroman, Enderrocks, Odi, Aspencat, Vicen-T & Dídac, Auxili, Sant Gatxo, Pellikana, Atupa, Inèrcia, La Caixa de Gel, Meteor, Kontaminació Akústica i el cantautor Andreu Valor.