V Cicle de Cinema Infantil en Valencià

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

8 abril 2016

Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua (ACL) El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx, han organitzat el V Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació. El Cicle començarà amb “Els Mínions”, que es projectarà demà dissabte, 9 d’abril, a les 18:30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx. L’entrada és gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.

2016-04-cinemainfantil 1Aquest cicle està adreçat als escolars de primària i consisteix en la projecció d’una pel·lícula i la realització d’activitats d’animació.

El Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació continuarà el 16 d’abril amb Elx Boxtrolls, el 23 d’abril amb Hotel Transsilvània 2 i, en últim lloc, el 30 d’abril amb “Del revés”.