Projecció de la pel•lícula “Els Boxtrolls”, dins del “V Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació”

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

15 abril 2016

Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitaria de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx, han organitzat la projecció de la pel·lícula “Els Boxtrolls”, de Graham Annable i Anthony Stacchi, dins del “V Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació”. La pel·lícula es projectarà demà dissabte, 16 d’abril, a les 18:30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx de la UMH. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

15-04-16-cinema infantil

El “V Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació” continuarà el 23 d’abril amb la projecció de “Hotel Transsilvània 2” i, en últim lloc, el 30 d’abril es projectarà “Del revés”.