Projecció de la pel·lícula “El virus de la por”, dins de la programació de “Cinema en Valencià”

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

20 abril 2016

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració de Cultura d’Elx, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, el Tempir d’Elx i el Cineclub Luis Buñuel, ha organitzat la projecció de la pel·lícula “El virus de la por”, de Ventura Pons. La pel·lícula es projectarà demà dijous, 21 d’abril, a les 19:30 hores, a la Sala B del Cine Odeon d’Elx, dins de la programació de “Cinema en valencià”, que han organitzat les 5 universitats públiques valencianes.

13-04-16-cinema en valencià

Els xiquets d’un grup de natació d’un poliesportiu municipal acusen al monitor de fer una besada a un d’ells, fet que preocupa i inquieta als pares. Anna, la directora del club de natació, li demana explicacions al monitor, però les versions no coincideixen. Es tracta d’un gest d’afecte per a calmar un xiquet espantat o hi ha una mica més? La sospita alimenta la por i aquest genera violència. L’altre monitor de la piscina, ple de dubtes i temors, es desentén del problema del seu company. El seu silenci és fruit de la covardia i la submissió general.