Participació en la trobada d’escoles en valencià al parc Reina Sofia de Guardamar

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

22 abril 2016

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha col·laborat amb Escola Valenciana-Federació d’Associacions per la Llengua, per a l’organització de la Trobada d’Escoles en Valencià al Parc Reina Sofia de Guardamar. L’activitat tindrà lloc el proper diumenge 24 d’abril, a partir de les 10:00 hores, al Parc Reina Sofia de Guardamar.

22-04-16- trobada escoles

Durant la jornada hi haurà cercaviles, tallers a càrrec de les escoles infantils de primària i de secundaria de la comarca. Així mateix, també es durà a terme diverses actuacions de grups de música i teatre.

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UMH participa amb un rocòdrom i una taula de joc de scrabble, regals i publicitat.