La UMH col·labora en les “I Jornades sobre Llengua i Identitat al Sud: Es pot ser valencià sense parlar valencià?”

L’Associació El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx i d’altres entitats, ha organitzat les I Jornades sobre Llengua i Identitat al Sud: “Es pot ser valencià sense parlar valencià?”. L’activitat es celebrarà del 28 al 30 d’abril al Centre de Congressos Ciutat d’Elx i el 30 a Oriola.

27-04-16-jornades llengua i identitat al sud

Les I Jornades sobre Llengua i Identitat al Sud: “Es pot ser valencià sense parlar valencià?” pretenen plantejar temes com les dimensions i les funcions socials de la llengua, cosa que ha de permetre analitzar la valoració del valencià i de la identitat al sud. També, han de permetre conèixer quins models d’identitat valenciana vertebradors s’han d’oferir al sud.

Les jornades s’organitzen, també, per enriquir als asistents amb les opinions i experiències per tal de fer un diagnòstic més aproximat de la realitat i  buscar respostes i estratègies.

Les jornades tenen una durada de 15 hores en total. La UMH certificarà amb 1,5 crèdits l’assistència i amb 0,6 crèdits ECTS.

Més informació en https://cultura.umh.es