La UMH i l’Ajuntament d’Elx organitzen el concert “Orbites. Poetes i cançons” a càrrec del grup VerdCel

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

18 octubre 2016

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx han programat el concert didàctic “Orbites. Poetes i cançons”, a càrrec del grup VerdCel. El concert  tindrà lloc demà dimecres, 19 d’octubre, a les 20:00 hores, a La Llotja Sala Cultural d’Elx. L’entrada es lliure i limitada a l’aforament de la sala.

18-10-16-concert-orbites-poetes-i-cancons

Es tracta d’un concert didàctic on hi haurà els poemes cantats i la cançó que amaga la poesia. Aquest espectacle encercla textos, entre d’altres, d’Espriu, Estellés i March, melodies i cançons d’Ovidi Montllor, Raimon, Maria del Mar Bonet i tantes altres veus. VerdCel condueix els poetes i les cançons a través de la música i l’acció per depassar les oïdes i arribar al cor.