Convocatoria de les proves de la Comissió Interuniversitària d’Estandardització i Acreditació de Coneixements de Valencià

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

28 abril 2017

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx informa a totes les persones interessades que s’ha obert la convocatòria de maig-juny de les proves de coneixements de valencià de la Comissió Interuniversitària d’Estandardització i Acreditació de Coneixements de Valencià (CIEACOVA). La inscripció s’ha de fer telemàticament en https://cultura.umh.es/valencia-2/acreditacio-cieacova/proves-dacreditacio-valencia/  i romandrà oberta fins el 12 de maig.

280417-CIEACOVA

Els dies, hores i llocs de realització de les proves són els següents: A2-B2 tindrà lloc el 31 de maig, a les 16:00 hores, als campus d’Elx, Sant Joan d’Alacant, Oriola i Altea de la UMH. La prova del B1 tindrà lloc l’1 de juny, a les 16:00 hores, als 4 campus. D’altra banda, les proves de coneixements del C1 es celebraran el 3 de juny, a les 09:00 hores, als quatre campus, mentres que les del C2 tindran lloc el 2 de juny, a les 16:00 hores, també als quatre campus.

La matrícula general és de 45 euros i la reduïda de 35 euros. La superació d’aquesta prova dóna dret a l’emissió de certificat de la prova del nivell que corresponga.

Per a qualsevol tipus d’informació complementària, es pot telefonar al 96 665 88 30 o enviar un correu electrònic a .