La UMH organitza la projecció de la pel·lícula «Estiu 1993» al Cine Odeon d’Elx, dins del Cicle de Cinema en Valencià

Cine, Cultura, Fuente, Noticia, Otros

31 enero 2018

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula «Estiu 1993″, dins de la programació del Cicle de Cinema en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 1 de febrer, a partir de les 19:30 hores, a la Sala B del Cine Odeon d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

«Estiu 1993», de Carla Simón, tracta de Frida, una xiqueta de sis anys, que fa front al seu primer estiu amb la seua familia adoptiva després de la mort de sa mare. Lluny del seu entorn proper, al camp, la xiqueta haurà d’adaptar-se a la seua nova vida.

Aquest cicle està organitzat per les 5 universitats  publiques valencianes. Aquesta projecció s’ha fet possible amb la col·laboració de Cultura d’Elx, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, el Tempir d’Elx i el Cineclub Luis Buñuel.