La UMH finalitza el VII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació amb la projecció de la pel·lícula Tadeu Jones 2

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

2 marzo 2018

Xiquets d’Elx i El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx, han organitzat la clausura del VII Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació amb la projecció de la pel·lícula Tadeu Jones 2. L’activitat tindrà lloc demà dissabte, 3 de març, a les 18.30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx.

En acabar la pel·lícula, els xiquets participaran en tallers d’animació relacionats amb el contingut del film, l’època, l’argument, etc. L’assistència a aquestes activitats és totalment gratuïta però limitada a la capacitat de la sala.

Tadeu Jones 2 tracta d’un viatge del mateix Tadeu Jones fins a Las Vegas, per a assistir a la presentació de l’últim descobriment de l’arqueòloga Sara Lavroff, que demostra que existeix el Collar de Mides, el mític rei que convertia en or tot allò que tocava. Aquest feliç retrobament es veurà torbat quan un malvat ric segreste a Sara per a poder trobar el talismà. Junt amb els seus amics, Tadeu haurà de rescatar a Sara en un viatge per mig món.