Projecció de la pel·lícula El exorcista dins del Cicle de Cinema Imprescindible

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració del grau en Comunicació Audiovisual, ha organitzat la projecció de la pel·lícula El exorcista, dins del Cicle de Cinema Imprescindible. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 10 de maig, a les 12:00 hores, a la Sala de Graus de l’edifici Torreblanca del campus d’Elx. Aquest cicle constarà d’una petita presentació i un col·loqui a càrrec d’estudiantat de la titulació. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

La pel·lícula és una adaptació de la novel·la de William Peter Blatty, que es va inspirar en un exorcisme real ocorregut a Washington el 1949. Una xiqueta de 12 anys és víctima de fenòmens paranormals com ara la levitació o la manifestació d’una força sobrehumana. La seua mare consulta un sacerdot amb estudis de psiquiatria i aquest, convençut que el mal no és físic sinó espiritual, decideix practicar-li un exorcisme. Potser siga la pel·lícula de terror més popular de tots els temps.

El programa que s’ha preparat vol ser un lloc d’aplec de persones amants del cinema, ja que ningú no pot dir-se cinèfil sense haver visionat aquestes pel·lícules. El programa d’aquest cicle finalitza el 17 de maig, amb la projecció de la pel·lícula Alguien voló sobre el nido del cuco.