Projecció de la pel·lícula Brava al Cine Odeón d’Elx, dins del Cicle de Cinema en Valencià

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula Brava, dins de la programació del Cicle de Cinema en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 17 de maig, a partir de les 19:30 hores, a la sala B del Cine Odeón d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

Brava, de Roser Aguilar, tracta de la vida de Janine, que sembla anar bé fins que pateix un assalt al metro i tot s’ensorra. Tractant de fugir del seu turment interior, escapa al poble on ara viu el seu pare, que intenta ocultar les seues ferides. No obstant això, allà, lluny de trobar la pau, s’acostarà al seu costat més fosc.

Aquest cicle està organitzat per les cinc universitats  públiques valencianes. Aquesta projecció s’ha fet possible amb la col·laboració de Cultura d’Elx, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, el Tempir d’Elx i el Cineclub Luis Buñuel.