Projecció de la pel·lícula La vida sense la Sara Amat al Cine Odeón d’Elx, dins del Cicle de Cinema en Valencià

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

8 octubre 2019

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula La vida sense la Sara Amat, amb la qual s’inicia la programació del Cicle de Cinema en Valencià. L’activitat tindrà lloc el pròxim dijous, 10 d’octubre, a partir de les 19:30 hores, en la primera sessió i a les 22.00 hores en segona sessió, al Cinema Odeón d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

La vida sense la Sara Amat, de Laura Jou, conta la historia de Pep, un jove completament enamorat d’una xica de la colla del poble dels seus avis, Sara Amat. Quan Sara fuig de casa, Pep accedeix a ajudar-la i es converteix en el seu protector i còmplice durant els últims dies abans que tots dos se’n vagen del poble. Pep es veu obligat a viure una doble vida: ha de mentir a tothom i també ha de satisfer les demandes de Sara, que el posarà a prova i el farà madurar de sobte abans del final de l’estiu.

Aquesta projecció s’ha fet possible amb la col·laboració d’El Tempir i l’Ajuntament d’Elx, el Cineclub Luis Buñuel i el cinema Odeon d’Elx.