La UMH acull la mostra itinerant “Sant Vicent Ferrer, valencià universal”

Campus, Elche, Exposiciones, Fuente, Noticia, Otros

10 octubre 2019

El Tempir, conjuntament amb la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx i l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, ha organitzat l’exposició itinerant “Sant Vicent Ferrer, valencià universal”. La mostra es podrà visitar de l’11 al 18 d’octubre, en horari de 09:00 a 21:00 hores, a l’Espai Cultural Obert de l’edifici Altabix del campus d’Elx de la UMH.

L’Acadèmia Valenciana de la Llengua (AVL) ha declarat Sant Vicent Ferrer Escriptor de l’Any 2019 en el 600é aniversari de la seua mort. Aquesta declaració pretén recordar la trajectòria humana, intel·lectual i religiosa d’aquest valencià universal. A fi de difondre i promoure la figura de sant Vicent Ferrer, l’AVL té previst dur a terme tota una sèrie d’actuacions com, per exemple, aquesta exposició itinerant.

L’exposició, oberta a tot el públic en general, és especialment de gran interés per als alumnes de 2n cicle d’ESO i BAT. Si els instituts hi estan interessats, cal que concerten la visita enviant un correu electrònic a .