Exposició: “Teresa Pàmies. Tot és en els llibres”

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat l’exposició “Teresa Pàmies. Tot és en els llibres” amb la col·laboració de El Tempir i cedida per la Institució de les Lletres Catalanes. L’exposició, que forma part del conjunt d’actes en homenatge a l’autora i té caràcter divulgatiu, romandrà oberta fins el 29 de febrer al vestíbul de l’edifici Altabix del campus d’Elx.

Segons els organitzadors, “Tot és en els llibres», acostumava a dir Teresa Pàmies; i és que tota la seua trajectòria vital es troba recollida en la cinquantena d’obres que va escriure. “Tot és en els llibres”, també, pot voler dir que tot allò que compta, tot allò que importa, el que val la pena pensar, fins on podem concloure, ho podem trobar en els llibres. Aquest joc de profunditats i significats que és un aspecte recurrent en la seua obra, que sovint permet anar més enllà d’una lectura aparent o literal.

L’exposició està produïda per la Institució de les Lletres Catalanes, amb la col·laboració del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya, l’Institut Català de les Dones i el Departament d’Educació.