Arranca el 9é Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

21 febrero 2020

Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx, enceten el 9é Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació. Aquesta activitat començarà amb la pel·lícula Tadeu Jones 2, que es projectarà demà dissabte, 22 de febrer, a les18:30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx.

Aquest cicle està adreçat als escolars de primària i consisteix en la projecció d’una pel·lícula i la realització d’activitats d’animació. L’entrada és gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.

Les projeccions continuaran el 29 de febrer amb la pel·lícula Com ensinistrar un drac; el 7 de març amb Small foot i el 14 de març amb Els increïbles 2.