Arranca la III edició del Ciclo Básicos de Cine de la UMH

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

11 marzo 2020

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració de la titulació de Comunicació Audiovisual, han organitzat la III edició del Ciclo Básicos de Cine. Aquest cicle arrancarà demà dijous, 12 de març, a les 12:00 hores, en el la Sala de Graus de l’edifici Arenals del campus d’Elx, amb la projecció de la pel·lícula American Psycho. La entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

La pel·lícula tracta d’un món moralment pla en el qual la roba té més sentit que la pell. Patrick Bateman és un espècimen superbament elaborat que compleix tots els requisits de Màster de l’Univers, des del disseny del seu vestuari fins al dels seus productes químics. És pràcticament perfecte, com gairebé tots en el seu món i intenta desesperadament encaixar-hi. Com més intenta ser com qualsevol altre home adinerat de Wall Street, més anònim es torna i menys control té sobre els seus terribles instints i la seua insaciable set de sang, que l’arrossega a una voràgine en la qual els objectes valen més que el cos i l’ànima d’una persona.

El cicle constarà d’una presentació i un col·loqui, a càrrec d’estudiants de la titulació. Per l’assistència a les sessions l’estudiantat obtindrà un certificat per 0,6 crèdits ECTS. El programa d’aquest cicle pretén ser un lloc de trobada per als amants del cinema.