Arranca la IV edició del Cicle Bàsics de Cinema

20 abril 2021

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració del grau en Comunicació Audiovisual, ha posat en marxa la IV edició del Cicle Bàsics de Cinema, que tindrà lloc a la Sala de Graus de l’edifici Arenals del campus d’Elx. El Cicle constarà d’una petita presentació, el visionat i un col·loqui, a càrrec d’estudiantat de la titulació. L’activitat començara amb la projecció de la pel·lícula Thelma i Louise, de Ridley Scott, i tindrà lloc demà dimecres, 21 d’abril, a les 16:30 hores, i el 22 d’abril a les 12:00 hores.

L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala. Les pel·lícules es projectaran en VO subtitulades. Segons la sinopsi, Thelma Dickinson, una mestressa de casa de vida buida i anodina està casada amb un cretí detestable que la tracta com a una xiqueta. Per la seua banda, Louise Sawyer treballa com a cambrera en una cafeteria i somia que el seu company Jimmy, que és músic, es case amb ella. Un cap de setmana decideixen fer un viatge juntes en el cotxe de Louise per allunyar-se de la mortal rutina de les seues vides i de totes les seues frustracions. No obstant això, l’escapada, que prometia ser divertida i alliberadora, acaba sent una experiència plena d’episodis dramàtics.

Per l’assistència a les sessions, l’estudiantat obtindrà un certificat de 0,6 crèdits ECTS. El programa que s’ha preparat vol ser un lloc d’aplec de persones amants del cinema i que no poden dir-se cinèfiles sense haver visionat aquestes pel·lícules.