Arranca la VI edició del Cicle Bàsics de Cinema

8 febrero 2023

La titulació de Comunicació Audiovisual i el Doble Grau de Comunicació Audiovisual i Periodisme, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, ha posat en marxa la VI edició del Cicle Bàsics de Cinema que tindrà lloc a la Sala de graus de l’edifici Arenals del campus d’Elx. L’activitat començara amb la projecció de la pel·lícula ‘En tierra de hombres’, de Niki Caro, i tindrà lloc demà dijous, 9 de febrer, a les 12:00 hores.

Constarà d’una petita presentació, visionat i un col·loqui a càrrec d’estudiantat de la titulació. Per l’assistència a les sessions l’estudiantat obtindrà un certificat de 0,6 crèdits ECTS. El programa que s’ha preparat vol ser un lloc d’aplec de persones amants del cinema i que no pot dir-se cinèfil sense haver visionat aquestes pel·lícules.

L’entrada és lliure limitada a l’aforament de la sala. Les pel·lícules es projectaran en VO subtitulades.