La UMH col·labora en el 12é Cicle de Cinema Infantil en Valencià

16 febrero 2024

Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) i de l’aula de cinema audiovisual de la Universitat d’Alacant, han organitzat el 12é Cicle de Cinema Infantil en Valencià. El cicle començarà demà dissabte, 17 de febrer, a les 18:30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del Campus d’Elx, amb la projecció de la pel·lícula ‘Tom i Jerry’.

Aquest cicle está adreçat als escolars de primària i consisteix en la projecció d’una pel·lícula. També, es projectaran ‘El viatge d’Ernest i Celestine’, el 24 de febrer; ‘Oink, oink’, el 9 de març; i ‘Tadeu Jones 3’, el 16 de març. L’entrada és gratuïta limitada a l’aforament de la sala.