La UMH acull el lliurament dels Premis Sambori

17 mayo 2024

La Fundació Sambori i el Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH), amb la col·laboració de diverses entitats, han organitzat el lliurament dels Premis Sambori. L’esdeveniment tindrà lloc demà dissabte, 18 de maig, a partir de les 11:00 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx.

La benvinguda a l’edifici estarà a càrrec de la Colla el Cascabot d’Elx amb dos cabuts i la Muixeranga d’Elx. A continuació, es farà el lliurament del 21é Concurs universitari de narrativa curta, el 26é Concurs de literatura en valencià per l’alumnat de Formació de persones adultes y Escoles Oficials d’Idiomes; Batxillerat i Cicles formatius; Educació Secundària; Educació Primària; y Educació Infantil.

També, es lliurarà el premi Empar Granell al millor projecte pedagògic dels treballs col·lectius i del premi Vicent Marçà a la participació comarcal. La presentació de l’acte estarà a càrrec de David Vid i es comptarà amb les actuacions del dolçainer, compositor i cantautor valencià Dani Miquel.

L’accés serà lliure limitat a l’aforament de la sala.