La UMH oferirà el pròxim curs assignatures optatives en anglés en 10 graus

Un total de 10 graus de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx oferiran el pròxim curs assignatures optatives en anglés. En concret, els Graus en què s’impartiran seran Periodisme, Administració i Direcció d’Empreses (Elx i Oriola), Relacions Laborals i Recursos Humans, Estadística Empresarial, Ciències Ambientals, Biotecnologia, Enginyeria de Tecnologies de la Telecomunicació, Enginyeria Electrònica i Automàtica Industrial, Enginyeria Elèctrica i Enginyeria Mecànica.

02-07-12 epso estudiantes

El vicerector de Relacions Internacionals de la UMH, Manuel Jordà, ha indicat que “el pla d’impuls i reconeixement a la docència en llengua anglesa ha permés la internacionalització dels estudis i dels nostres estudiants” i ha expressat la seua gratitud “per l’esforç i implicació del professorat i dels centres”.

A aquesta oferta cal afegir les assignatures que s’impartixen en anglés en diversos títols de Màster oficials, entre els que destaquen aquells que habiliten per a l’exercici professional com els títols de Màster en Enginyeria Industrial i en Enginyeria de Telecomunicació, impartits per l’Escola Politècnica Superior d’Elx (EPSE). Així mateix, el Màster Universitari en Neurociències: de la investigació a la clínica s’impartix íntegrament en anglés des de la seua posada en marxa.

Amb aquest pla d’impuls a la docència en anglés, la UMH busca consolidar la projecció internacional dels estudiants i l’atracció d’alumnes d’altres països, a través d’una oferta de grau i postgrau de qualitat.

Destacats